Astelehena, otsaila 3, 2025
Bidaien industria globalak eboluzionatzen jarraitzen duen heinean, ostalaritza-enpresa nagusiak errentagarritasuna maximizatzeko modu berritzaileak bilatzen ari dira. gonbidatuen esperientziak hobetzea. Ahalegin horretan, Ashford Hospitality Trust, Inc. (AHT) berriki amaitu dela iragarri du bere “GRO AHT” ekimenaren baitan funtsezko lau proiektu, gidatzea helburu duen programa estrategikoa 50 milioi dolar EBITDA hazkundean. Fokuarekin diru-sarrera osagarriak, gonbidatuen gogobetetasuna eta eraginkortasun operatiboa, ahalegin hauek urrats esanguratsua adierazten dute hotel zerbitzuak modernizatzea AHTren zorroan zehar.
Bertsio-berrikuntza hauek-tik hasita menuen optimizazioa eta aparkalekuaren hobekuntzak txikizkako hobekuntzei eta tarifa estrategikoen doikuntzari- horretarako diseinatuta daude errentagarritasuna areagotu eta gonbidatuen esperientzia orokorra hobetu. Sektore batean bezeroen itxaropenak goi-mailakoak dira, horrelako ekimenek ahalmena dute hotel-eragiketen etorkizuna birmoldatzea eta munduko turismo-joeretan eragina izatea.
-ren bidez inplementatutako aldaketa nabarienetako bat “GRO AHT” ekimena da menuen ingeniaritza-analisi integrala. Ekimena ardatz janari eta edarien (F&B) eskaintza optimizatzea to errentagarritasuna handitu kalitatea kaltetu gabe. Aztertuz gonbidatuen jantokiko hobespenak, kostuen egiturak eta menuaren errendimendua, hotelek aurkeztu dezakete prezioen eredu estrategikoagoak bezeroen gogobetetasuna mantenduz edo areagotuz.
Ostalaritzak ikusi du a gero eta eskaria gero eta handiagoa da jangela-esperientzia paregabeak lortzeko, bidaiari askoren bila tokian inspiratutako sukaldaritza, gourmet aukerak eta elikagaien horniketa jasangarria. Analisi honen bidez, AHTren hotelen propietateek menuak findu ditzakete, kontsumitzaileen hobespenen bilakaerarekin bat egiteko, horrela gonbidatu gehiago erakartzeko tokiko jatetxe eta egongelak.
Hiri eta estazio gune askotan, Aparkalekua aktibo eta erronka izan daiteke hoteletarako. The “GRO AHT” ekimena horri aurre egin dio ezarriz aparkaleku-hitzarmenaren aldaketak eta diru-sarrerak maximizatzeko estrategiak. Adoptatuz prezio dinamikoak, aurrez erreserba sistemak eta mailakako aparkaleku aukerak, hotelak sor ditzakete esperientzia ezin hobea gonbidatuentzat diru-sarrera gehigarriak sortzen dituen bitartean.
Bertatik datozen bidaiarientzat alokatzeko autoa edo ibilgailu pertsonala, izatea aparkaleku erraztuak beren egonaldi orokorra hobetu dezakete. Non hirietan aparkalekua ordaintzen da, ikuspegi hau erosotasuna hobetzeaz gain, hotel baten lehiakortasuna indartzen du.
Hoteletako txikizkako espazioak sarritan ahaztu egiten dira, baina, hala ere, bat eskaintzen dute Gonbidatuen erosotasuna areagotzeko eta diru-sarrera gehigarriak sortzeko aukera. A bidez opari dendako produktuen aukeraketa eta prezioen estrategiak freskatu, AHTk du helburu lerrokatu hoteleko txikizkako esperientziak gonbidatuen itxaropenekin.
Txertatuz tokian tokiko produktuak, oroigarri esklusiboak eta eskari handiko bidaiatzeko ezinbestekoak, hotelek egin dezakete handitu oinezko trafikoa tokiko dendetara. Bidaiari moderno askok nahiago dute irtenbide bakarrak, eta ondo zaindutako opari denda beren esperientzia hobetu dezakete azken orduko beharrak eskaintzen dituzten bitartean irteera baino lehen.
Hotelak zenbaitetan ondare-barrutiak eta kulturalki esanguratsuak diren eremuak sartzeko gaitasuna dute kontserbazio historikoaren kuotak, mugarri ikonikoak mantentzen eta kontserbatzen laguntzen dutenak. azpian “GRO AHT” ekimena, kuota horien doikuntzak estrategikoki sartzen ari dira hala dagokionean.
Gonbidatu batzuek hasieran gastu gehigarri gisa hautematen badute ere, gardentasunari buruz kuotek nola laguntzen duten gune historikoak zaintzen eta gonbidatuen esperientziak aberasten ahal onarpena eta konpromisoa areagotzea. Bidaiari askorekin benetakotasuna eta esangura historikoa balioestea, hotelek estrategia hau erabil dezakete ondare berezia duen jabetza batean ostatu hartzearen erakargarritasuna hobetu.
Hauek kaleratu zituztenetik lau ekimen 2024 amaieran, jakinarazi du AHTk emaitza ekonomiko positiboak, igoera batekin 3 milioi dolar baino gehiago hoteleko EBITDA gehigarrian urtean. Konpainiak ere hori adierazi zuen RevPAR (gela erabilgarri bakoitzeko diru-sarrerak) 2024ko abenduko % 4 baino gehiago igo da, berriz, diru-sarreren hazkundea ia bikoiztu egin zen, nabarmenduz diru-sarreren estrategia berri horien eraginkortasuna.
Ekimen hauen balizko eragina AHTren zorrotik haratago zabaltzen da, islatzen baitute a hotelak bidaiarien beharren bilakaerara nola egokitzen diren aldaketa handiagoa.
AHT, a higiezinen inbertsio-trust (REIT) goi-mailako zerbitzu osoko hoteletan espezializatua, konpromisoa hartzen du akziodunen balioa zabaltzea bezalako ekimen estrategikoen bidez “GRO AHT”. Enpresaren gaitasuna diru-sarrerak sortzeko aukerak identifikatzea zerbitzuaren kalitatea kaltetu gabe adibide bat da ostalaritza-enpresa modernoek nola moldatu behar duten merkatu-baldintza aldakorretara.
Bidaien sektoreko inbertitzaileak gero eta gehiago dira epe laburreko kostuak murrizteko neurriak baino epe luzerako errentagarritasun iraunkorrean zentratuz. Bere aprobetxatuz higiezinen aktiboak eta ikuspegi operatiboak, AHT hotelek nola egin dezaketen erakusten ari da diru-sarreren kanal berriak sortu gonbidatuen gogobetetasuna hobetuz.
Ostalaritzak jasan du aldaketa handiak azken urteotan, Gonbidatuen itxaropenak komisarioagoak diren esperientzia, zerbitzu bateratuetara eta balio erantsiko erosotasunetara aldatzen dira. AHTk martxan jarritako estrategiek a Mundu osoko hotelek diru-sarrerak lor ditzaketen eta bidaiarien eskakizunen bilakaerari erantzuten dioten eredua.
Ekimen hauek a ere ezarri dezakete global ostalaritza marken aurrekaria, hauek egitera animatuz:
Arrakastaz amaituta “GRO AHT” ekimenaren barruan diru-sarrerak bideratuko dituzten lau proiektu, Ashford Hospitality Trust-ek ikuspegi proaktiboa hartu du hotelen eragiketak optimizatzeko. Oreka eginez errentagarritasuna gonbidatuen gogobetetasunarekin, enpresak a gisa kokatu du ostalaritzako berrikuntzan liderra.
Mundu osoko hotelek bideak bilatzen dituztenez irabaziak maximizatu, gonbidatuen konpromisoa hobetu eta lehiakorra izaten jarraitu, AHTren estrategiek a industriaren etorkizunerako eredua. Dela bidez menuen ingeniaritza, aparkalekuaren hobekuntzak, txikizkako bertsio berritzeak edo kuoten doikuntzak, gaitasuna merkatuko joeretara egokitu, gonbidatuen esperientzia hobeak mantenduz izango da epe luzerako arrakastaren gakoa ostalaritzan.
Tags: AHT, Ashford Ostalaritza, Ashford Ostalaritza Trust, Dallas, Dallas turismo albisteak, turismo globala, Ostalaritza Berrikuntza, hotelen hobekuntzak, Ipar Amerika, Ipar Amerikako turismo albisteak, Texas, Texas Turismo Albisteak, AEBetako turismo albisteak
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
15ko otsailaren 2025a, larunbata
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025