TTW
TTW

Cebu Pacific-en ibilbide-estrategiak eta kostuak aurrezteko ikuspegiak munduko kostu baxuko konpainia arrakastatsuenetako bat bihurtzen du.

Asteartea, otsaila 4, 2025

Cebu Pazifikoa

Cebu Pacific-ek aurrekontu-hegazkineko bidaiak birdefinitu zituen hedapen adimendunarekin, tarifa oso baxuekin eta geldiunerik gabeko ibilbideekin, mundu osoko lider bihurtuz kostu baxuko hegaldi luzeetan.

Aire-konpainia gutxi ausartu dira ibilaldi luzeko kostu baxuko garraiolari (LHLC) gisa jarduteko erronka hartzera, eta are gutxiagok lortu dute errentagarritasunari eustea lehiakortasun handiko espazio honetan. Hala ere, Cebu Pacific, Filipinetako aurrekontu-konpainia handienak, eredu hau bereganatu ez ezik, epe luzerako arrakasta ere lortu du. Negozio-estrategia berezia, kostu-eraginkorra den flota batekin eta ibilbideen plangintzarako ikuspegi berritzaile batekin, Cebu Pacific-ek industriaren itxaropenak gainditu ditu.

Asiako kostu baxuko hegazkin merkatuan aitzindaria

1988an sortua eta 1996an zerura atera zen, Cebu Pacific Asiako kostu baxuko lehen aire konpainia izan zen. Manilan kokatuta, garraiolariak Filipinetako hegazkin-paisaia eraldatu zuen aurrekontua errespetatzen duten tarifak eskainiz, hegazkin-bidaiak eskuragarriago bihurtuz uharteen arteko garraiorako ferryetan oinarritzen zen herrialde batean.

1998an istripu tragiko baten ondorioz hasierako atzerakada izan bazen ere, hegazkin konpainiak suspertu egin zuen eta azkar zabaldu zituen bere barneko eragiketak. 2001erako, nazioarteko ibilbideetarako onarpena lortu zuen, Hong Kong, Singapur eta Hego Korearako hegaldiak martxan jarriz. 2005ean, aire konpainiak "Joan" tarifa programa aldatu zuen, txartelen prezioak murriztuz eta Filipinetan bidaia merkean egiteko garraiolari gisa duen ospea sendotuz.

2008rako, Cebu Pacific munduan hazten ari den aire-konpainiarik azkarrenetako bat bezala onartu zen. Bi urte beranduago, 2010ean, publiko egin zuen, eta gehiago zabaltzeko finantzazioa lortu zuen. Mugimendu funtsezko honek aire konpainia Filipinetako abiazio industrian indar nagusi gisa kokatu zuen.

Mugimendu ausarta Ibilbide Luzeko Merkatuan

Kostu baxuko aire-konpainia askok ibilaldi laburreko ibilbideei eusten dieten arren, Cebu Pacificek 2013an ausarta egin zuen ibilaldi luzeko merkatuan. Aire-konpainiaren lehen hegaldia, Manilatik Dubaira, Airbus A330-300 bat erabiliz jarri zen martxan. Hasierako arrakastak bultzatuta, Cebu Pacific-ek ibilaldi luzeko sarea azkar zabaldu zuen, Ekialde Hurbilean, Australian eta Pazifikoan helmugak gehituz.

Hurrengo urteetan, Kuwait, Qatar, Saudi Arabia eta Australiarako hegaldiak Cebu Pacific-en urruneko estrategiaren funtsezko osagai bihurtu ziren. Aire konpainiak itxura berritua ere aurkeztu zuen, Filipinetako banderaren koloreetan inspiratutako logotipo berri bat hartuz.

Hala ere, ibilbide guztiak ez ziren jasangarriak izan. Ibilbide luzeko hainbat zerbitzu, Guamerako hegaldiak barne, eten ziren COVID-19 pandemiaren aurreko urteetan. Aire-konpainia askok bezala, Cebu Pacific-ek erronka handiak izan zituen pandemian, baina erresilientzia nabarmena erakutsi zuen. 2022ko abendurako, hegazkin konpainiak pandemia aurreko gaitasuna berreskuratu zuen, susperraldian lehiakide asko gaindituz.

Hazkunde Iraunkorrerako Estrategia Adimenduna

Cebu Pacific-ek ibilaldi luzeko kostu baxuko merkatuan aurrera egiteko duen gaitasuna hiru faktore nagusi ditu: ibilbideen plangintza estrategikoa, kostu eraginkortasuna eta eskaria suspertzea.

  1. Ibilbideen hautaketa estrategikoa
    Cebu Pacific-ek arreta handiz identifikatzen ditu eskaria dagoen baina lehia baxua den hiri-bikote eskasak. Hegaldi zuzenak eskainiz ohiko garraiolariek alde batera uzten dituzten ibilbideetan, hegazkin konpainiak bidaiarien fluxu etengabea bermatzen du, aurrekontu egokia den alternatiba bat aukeratzeko prest.
  2. Funtzionamendu-kostu oso baxuak
    Aire konpainiak industriako flota eraginkorrenetako bat du. Bere Airbus A330-900neo hegazkinak, ia 460 bidaiari lekua dituenak, Cebu Pacific-ek unitateko operazio-kostuak aparteko baxuak izatea ahalbidetzen du. Hegazkin hau oso polifazetikoa da, aire-konpainiak ibilaldi luzeko zein dentsitate handiko ibilbide laburreko ibilbideetarako erabiltzeko aukera ematen dio mantentze-lan handirik gabe.
  3. Eskaria suspertzea
    Oinarrizko aire konpainiek ez bezala, ibilbideen erabakiak lehendik dagoen eskaeran oinarritzen dituztenak, Cebu Pacificek beste ikuspegi bat jarraitzen du. Ibilbide berrietan kostu baxuko hegaldiak sartzen ditu, uste baitute prezio merkean egoteak bestela kontuan izan ez luketen jendea bidaiatzera bultzatuko duela. Estrategia honek hegazkin konpainiak eskaera berria sortzen eta merkatu kuota hartzen lagundu dio orain arte erabili gabeko segmentuetan.

Azken hedapena eta etorkizuneko ikuspegia

Erronkak izan arren, Cebu Pacific hazten jarraitu du. 2023an, gune berri bat jarri zuen martxan Iruñean eta Txinarako hegaldiak berriro hasi zituen. 2024an, Routes Asia Awards sarietan "Aire-konpainia onena" saritua izan zen aire-konpainiak, ibilbide sare berritzailea eta bezeroarengan zentratutako ikuspegia aitortuz.

Aire konpainia ere flota zabaltzen ari da, 152aren erdialdean 321 Airbus A2024neo hegazkinen eskaera egin baitzuen. 2025 hasieran, Cebu Pacific-ek Japoniako Chitose aireportu berrirako (CTS) bide berri bat jarri zuen martxan, bere nazioarteko hedapenean beste mugarri bat markatuz.

Cebu Pacific-en ondarea kostu baxuko arrakasta-istorio gisa

Aire-konpainia askok ibilaldi luzeko kostu baxuko eredua saiatu eta porrot egin dute, baina Cebu Pacific salbuespen nabarmena izan da. Kostuak murrizteko ikuspegi oldarkorra ibilbide estrategia berritzaileekin eta eskaria suspertzearekin konbinatuz, nitxo jasangarri bat landu du oso zaila den merkatu batean.

Aire-konpainiak bere irismena zabaltzen eta flota hobetzen jarraitzen duen heinean, Cebu Pacific-ek kostu baxuko hegazkin-industria globalean duen eragina are gehiago haziko da. Plangintza estrategikoak eta eraginkortasun operatiboak epe luzerako arrakasta izan dezaketen hegazkin-konpainia oso lehiakor batean frogatzen du.

Partekatu On:

Harpidetu gure Buletinak

Related Posts

Comments:

Utzi erantzun bat

Zure helbide elektronikoa ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak markatu dira *

Aukeratu Zure hizkuntza

PARTNERS

at-TTW

Harpidetu gure Buletinak

Bidaien albisteak eta merkataritza-gertaeren eguneraketak jaso nahi ditut Travel And Tour World. irakurri dut Travel And Tour World'sPribatutasun-oharra.