TTW
TTW

Bidaia Korporatiboen Kudeaketa Lan-ingurune hibridoetara egokitzea

Astelehena, otsaila 3, 2025

Bidaia korporatiboak

Bidai korporatiboen panorama eraldaketa nabarmena ari da jasaten, erakundeek gero eta deszentralizatuago hartzen baitute bidaiatzeko kudeaketa ereduak.

Aldaketa hau lan-ingurune hibridoen eta mundu mailan banatutako taldeen gorakadak bultzatzen du, ikuspegi zentralizatu tradizionalak eraginkorragoak izan daitezen.

Jean-Christophe Taunay-Bucalok, TravelPerk-eko presidente eta zuzendari nagusiak, Bartzelonan (Espainia) egoitza duen bidaiak kudeatzeko konpainiak, azpimarratzen du langileei beren bidaiak kudeatzeko ahalmena ematearen garrantzia enpresaren politiken barruan, malgutasuna eta eraginkortasuna hobetzeko.

Bidaia Korporatiboen Kudeaketa Tradizionala

Historikoki, bidaia korporatiboak erreserbak, gastuak eta onarpenez arduratzen zen sail dedikatu batek kudeatzen zituen. Sistema zentralizatu honek ondo funtzionatu zuen langileek bulego zentraletatik funtzionatzen zutenean, eta bidaia-beharrak aurreikusten ziren, normalean bezeroen bilerak eta industria-konferentziak izaten ziren. Hala ere, COVID-19 pandemiak urrutiko lana hartzea bizkortu du, eta ondorioz langileak hainbat toki eta ordu-eremutan sakabanatuta egon dira. Bilera handietarako edo talde bileretarako bidaiak koordinatzea gero eta konplexuagoa bihurtu da, eta ezinezkoa da bidaia-antolaketa guztietarako talde zentralizatu batean fidatzea.

Bidaia Korporatiboen Kudeaketa Deszentralizatua

Negozio-bidaietan deszentralizazioak erantzukizuna bidaia-kudeatzaile bakar batetik langile indibidualetara aldatzea dakar. Bidaiak kudeatzeko tresna modernoak erabiliz, langileek euren ordutegiekin bat datozen bidaiak erreserbatzeko autonomia lortzen dute konpainiaren politikak betetzen dituzten bitartean. Jean-Christophek ikuspegi honen hainbat onura nagusi nabarmentzen ditu:

TravelPerk-ek 2023an egindako ikerketek adierazten dutenez, enpresek bidaia-aurrekontuak handitzen dituzten pertsonen arteko lankidetza bultzatzeko langileen txandakatze tasa txikiagoak izaten dituzte, negozio-bidaiak murrizten dituztenak baino % 29 baxuagoak.

Enpresa-bidaia eredu deszentralizatua ezartzea

Abantailak izan arren, enpresen % 41ek soilik erabiltzen dute lineako bidaiak kudeatzeko sistema bat, eta askok oraindik ere metodo zaharkituetan oinarritzen dira zuzeneko erreserbak edo bidaia-agentziak, eta ondorioz eraginkortasunik ezak eta gehiegizko administrazio-lanak eragiten dituzte. Eredu deszentralizatu bat modu eraginkorrean ezartzeko, enpresek urrats hauek kontuan hartu beharko lituzkete:

  1. Ezarri jarraibide argiak: Eman langileei aurrekontuei, hobetsitako hornitzaileei eta onarpen prozesuei buruzko jarraibideak, gehiegizko gastuak edo betetze arazoak saihesteko.
  2. Erabili denbora errealeko bidaien panelak: Inplementatu aginte-panelak, finantza-taldeei gastuak kontrolatzeko aukera ematen dieten langileek ordainagiri guztiak eskuz bidali behar izan gabe.
  3. Langileen segurtasuna bermatu: Enpresaburuek langileen segurtasunaren erantzule izaten jarraitzen dute bidaian zehar. Plataforma modernoek larrialdien jarraipena eta laguntza funtzioak eskaintzen dituzte ongizatea bermatzeko.

Negozio-bidaien etorkizuna

Lan hibrido eta urruneko ereduak nagusitzen jarraitzen duten heinean, bidaien kudeaketa deszentralizatua ezinbesteko estrategia bihurtzeko prest dago malgutasuna eta kontrol operatiboa orekatu nahi dituzten enpresentzat.

Langileei ahalmena emanez eta tresna modernoak aprobetxatuz, erakundeek gaur egungo negozio-bidaien konplexutasunak modu eraginkorragoan nabiga ditzakete.

Partekatu On:

Harpidetu gure Buletinak

Related Posts

Aukeratu Zure hizkuntza

PARTNERS

at-TTW

Harpidetu gure Buletinak

Bidaien albisteak eta merkataritza-gertaeren eguneraketak jaso nahi ditut Travel And Tour World. irakurri dut Travel And Tour World'sPribatutasun-oharra.