TTW
TTW

Nola eragingo dio Europako lehiakortasun globalari kostuen kezkak eta AEBetako, Hego Koreako eta Brasilgo bidaien joeren aldaketak? ETC Long-Haul Travel Sentiment-ek funtsezko ikuspegiak erakusten ditu

Astelehena, otsaila 3, 2025

Ibilbide luzeko bidaien sentimendu globalak aldatzen ari diren heinean, LHTB-ren azken datuek 2025erako bidaiarien asmo eta lehentasunetan hainbat aldaketa erakusten dituzte. Europako Bidaien Batzordeak (ETC) eta Eurail BV-k egindako inkestak, Nazioarteko bidaietan, bereziki Europara, eragiten duten egungo joeren ikuspegi orokorra eskaintzen du. Zenbakiek Europako bidaiekiko interesa nolabaiteko beherakada erakusten duten arren, datuek ere aukera handiak nabarmentzen dituzte Europak munduko helmuga nagusi gisa duen posizioa areagotzeko.

Europarentzako Sentimendu Globalean murgiltzea

Txostenak adierazten du atzerriko merkatu nagusietan —Australia, Brasil, Kanada, Txina, Japonia, Hego Korea eta Estatu Batuak— inkestatuen % 63k bidaia luzerako asmoa duela 2025ean. Hala ere, Europak merkatu horretan duen kuota gutxitu egin da. apur bat. Bidaiarien % 44k Europa bisitatzeko asmoa duen arren, zifra honek 49an izandako % 2024ko beherakada adierazten du, eta merkatu batzuek, besteak beste, AEB, Hego Korea, Brasil eta Australia, interesa ahuldu egin dute.

Aitzitik, Txinatik datozen bidaiariek Europa bisitatzeko joera handiagoa dute, inkestatuen % 61ek hurrengo urtean hara bidaiatzeko asmoa baitu. Desberdintasun honek bidaien merkatu globalaren izaera dinamikoa azpimarratzen du, lehentasunak aldatzeko eskualdearen eta faktore ekonomikoen arabera.

Eskuragarritasuna: Europako bidaietarako oztopoa

Europarako bidaia luzerako oztoporik garrantzitsuenetako bat merkean egotea da. Europako bidaiarik antolatzen ez duten inkestatuen % 46k bidaiaren kostua aipatu du kezka nagusitzat. Horrek nabarmentzen du Europako helmugak nazioarteko bidaiarientzat eskuragarri izaten jarraitzen duela ziurtatzeko etengabeko erronka, batez ere presio ekonomikoak mundu mailan irauten duen heinean. Merkea izateaz gain, bidaia-erabakietan eragina duten beste faktore batzuk oporretarako denbora mugatua eta nazioarteko beste eskualde batzuk esploratzeko gogoa dira.

Europak helmuga global gisa lehiakorra izaten jarraitzeko, kezka horiei aurre egiteko estrategia egokitzen jarraitu behar du. Denboralditik kanpoko bidaia-aukerak sustatzeak, bidaia-esperientziak dibertsifikatzeak eta garraio-aukerak jasangarriak hobetzeak oztopo horien eragina arintzen lagun dezake.

Segurtasunaren garrantzia bidaia-erabakietan

Segurtasuna faktore nagusi izaten jarraitzen du bidaiarien erabakiak hartzeko prozesuetan. Txostenaren arabera, segurtasuna da ibilbide luzeko bidaiarientzat helmuga hautatzeko orduan. Inkestatuek helmuga baten segurtasunean laguntzen duten hainbat faktore azpimarratu dituzte, hala nola, krimen-tasa baxuak, turismo-establezimendu garbiak eta ondo zainduak, ikus daitezkeen segurtasun-neurriak, egonkortasun politikoa eta tokiko lagunak. Segurtasunari gero eta arreta handiagoa ematen zaion honek bidaiarien konfiantza areagotzearen garrantzia azpimarratzen du, batez ere Europak mundu osoko turismo-merkatu lehiakorra den helmuga nagusi gisa duen posizioa berreskuratzeko lan egiten duen heinean.

Overtourism: Europako erakargarri ikonikoen erronka

Europako mugarri enblematikoek erakargarri nagusiak izaten jarraitzen duten arren, gehiegizko turismoari ere laguntzen diote, batez ere bidaia-sasoi gorenetan. Txostenak ikusi du ibilbide luzeko bidaiariak malgutzen ari direla beren bidaia-planetan, eta inkestatuen ia heren bat prest dago bisita egokitzeko gainezka ez dadin. Beste batzuk helmuga ezagunetako leku gutxiago jendetsuak esploratzeko prest agertu ziren, eta batzuek atrakzio ospetsuak bisitatzeko itxaronaldi luzeak onartuko zituztela ere adierazi zuten. Bidaiarien zati txiki batek (% 5) esan zuen helmuga guztiz aldatzea kontuan har dezakeela.

Malgutasun horrek iradokitzen du gehiegizko turismoak erronka izaten jarraitzen badu ere, ez dela gaindiezina. Hori modu eraginkorrean kudeatzeko, Europak bideratu beharko du bidaia-fluxua hobetzera eta helmuga alternatiboak sustatzera, esperientzia benetakoak eta jende gutxiagokoak eskain ditzaketen helmuga alternatiboak sustatzera, azken finean, gutxiago bisitatzen diren eremu horietan ekonomia sustatuz.

Helmuga anitzeko bidaiak ospea irabazten dute

Txostenetik ateratzen den beste joera aipagarri bat helmuga anitzeko bidaien lehentasun gero eta handiagoa da. 94eko lehen lau hilabeteetan Europa bisitatzeko asmoa duten bidaiarien % 2025k herrialde bat baino gehiago esploratzeko asmoa du, bidaia bakoitzeko 3.4 herrialde batez beste. Joera hau bereziki indartsua da Hego Koreako bidaiarien artean, bidaia bakoitzeko batez beste 5.2 herrialde bisitatzea helburu baitute. Era berean, bidaiari australiarrek % 15 handitu dute helmuga anitzeko bidaien lehentasuna aurreko urtearekin alderatuta.

Herrialde anitzeko ibilbideetarako aldaketa honek aukera garrantzitsua da Europako helmugentzat lankidetzan aritzeko eta esperientzia konbinatuak eskaintzeko. Eskualdeko lankidetzak eta mugaz gaindiko bidaia-aukerak sustatuz, Europak helmuga anitzeko bidaiak eskuragarriago egin ditzake, kontinentea modu anitz eta zabalago batean esploratu nahi duten ibilaldi luzeko bidaiariak gehiago erakartzeko.

Bidaia-aurrekontuak eta lehentasunak aldatzea

Txostenak bidaiarien artean gastu-ohiturak aldatzen ari direla ere agerian uzten du. 2025eko lehen hiruhilekoan, inkestatuen % 42k egunean 100 eta 200 euro artean bideratzea aurreikusten du bidaiarako, eta aurreko urtearekin alderatuta % 14ko igoera izan du. Aitzitik, egunean 200 euro baino gehiago gastatzeko asmoa duten bidaiarien ehunekoa %13 murriztu da. Aldaketa hauek bidaia-aukera merkeagoen nahia gero eta handiagoa dela adierazten dute eta Europako helmugek aurrekontu askotara egokitzen diren esperientziak eskaintzeko beharra nabarmentzen dute.

Janaria eta edariak gastu nagusien kategoria gisa agertu dira bidaiari gehienentzat, inkestatuen % 67k gastu nagusi gisa aipatu ditu. Hala ere, gastu-lehentasunak aldatu egiten dira merkatuaren arabera: Txinako bidaiarientzat erosketak dira gastu nagusia, eta AEBetako bidaiariek ostatuari garrantzi handiagoa ematen diote.

Bidaien industrian eragina

Ibilbide Luzeko Bidaien Barometroaren aurkikuntzek 2025erako bidaiarien hobespen eta jokabideen bilakaerari buruzko informazio erabakigarria erakusten dute. Europak joera horietara egokitzeko duen gaitasunak (adibidez, gehiegizko turismoa kudeatzea, helmuga anitzeko bidaiak eskaintzea eta merkealdiaren kezkak asetzea) erabakiko du bere jarraipena. errekurtsoa mundu mailan. Bidaien industriarentzat, erronka, bidaia-aukera malgu, jasangarri eta askotarikoen eskari gero eta handiagoari erantzutea izango da, nazioarteko bisitarientzat kostuak kudeatzen dituen bitartean.

Partekatu On:

Harpidetu gure Buletinak

Related Posts

Aukeratu Zure hizkuntza

LAGUNAK

at-TTW

Harpidetu gure Buletinak

Bidaien albisteak eta merkataritza-gertaeren eguneraketak jaso nahi ditut Travel And Tour World. irakurri dut Travel And Tour World'sPribatutasun-oharra.