Astelehena, otsaila 3, 2025
Kenyak Indiatik turismoaren gorakada nabarmena espero du, aurten bisitarien sarrerak %20ko igoera izango duela aurreikusita. Herrialdeko turismo agentziak aktiboki lanean aritu dira Kenya Indiako bidaia-helmuga nagusi gisa merkaturatzeko. Azken asteburuan, Kenyako 15 bidaia-agentzia inguru Indiako hiri nagusiak bisitatu zituzten, Indiako bidaiari gehiago erakartzeko asmoz. Agentzia horiek baikortasuna adierazi zuten hazkunde-aukerei buruz, batez ere dibulgazio-ahaleginen emaitza positiboen ostean.
Parte hartzea eta promozioa areagotzea
Mumbaiko Jio Konbentzio Zentroan ospatu zen urteko Outbound Travel Mart (OTM) amaieran, Kenyako Tour Operadoreen Elkartearen (KATO) zuzendari nagusiak Indiako roadshow-en iritzi positiboa nabarmendu zuen. Ahmedabad, Bangalore eta Kolkata bezalako hiri gakoetan egin ziren roadshow hauek Kenyak Indiako turismo merkatuan duen presentzia sustatzeko ahalegin estrategiko baten parte izan ziren. OTM turismo azokak jarduera hauen gailurra markatu zuen, eta Kenyako ordezkariek espero zuten euren konpromisoak salmenta eta erreserbak nabarmen handitzea ekarriko zuela.
Indiako bidaia-merkataritzaren iritzia oso positiboa izan zen, batez ere, Bilerei, Pizgarriei, Konbentzioei eta Erakusketei (MICE) eta aisialdiko bidaiei buruzko kontsultei dagokienez. Keniako agentziak baikor agertu ziren datorren bidaia-denboraldiari buruz, eta Keniako negozioetarako eta aisialdirako bidaietarako eskaera handia espero zuten.
Salmenta Kanpainak eta Lankidetzak
Kenyako interesa areagotzeko, Kenyako Turismo Batzordeak (KTB) bi hilabeteko salmenta-kanpaina bateratua abian jarri zuela iragarri zuen, Indiako bidaia-bazkide nagusiekin elkarlanean. Kanpaina, SOTC Travel Limited, Make My Trip, Ease My Trip, Pick Your Trail eta Thomas Cook bezalako enpresekin lankidetzak biltzen dituena, Kenyako oporretako paketeak sustatzeko diseinatuta dago. Helburua Kenyak eskaintzen duen turismo-eskaintza anitza ezagutaraztea da, bereziki Maasai Mara Game Reserve ezagunetik haratago.
Bisitari kopuruaren gorakada
Aurreko urteko Kenyako turismo-estatistikak itxaropentsuak izan dira. 2024an, Indiak 106,863 bisitari ekarri zituen Kenyara, 12.4an erregistratutako 95,038en aldean % 2023ko igoera ikusgarria izan zen. Goranzko joera honek jarraitzea espero da, herrialdeak ziur egonez marketin-esfortzuak eta lankidetzak are gehiago bisitari kopuru handiagoak ekarriko dituela. India turismo globalerako sortzen ari den merkatuetako bat dela aitortuta, Keniak erabaki du datozen urteetan Indiako bidaiariak erakartzeko arreta mantentzeko.
Safari eta hondartzetatik haratago zabaltzen
Tradizionalki, Indiako bidaiariak Kenyako Maasai Mara Game Reserve eta bertako fauna safari ospetsuek erakarri dituzte gehien. Hala ere, Kenyako bidaia-agentziak pertzepzio hori aldatzeko lanean ari dira, herrialdean eskuragarri dauden esperientzia sorta zabalagoa sustatuz. Safari eta hondartzako helmuga ikonikoetatik haratago doazen turismo-esperientzia anitzak eskaintzera aldatzen ari da. Kenyako turismo arduradunek herrialdeko ondare kultural aberatsa, abentura-turismoa, ongizate-erretiroak eta naturan oinarritutako turismoa azpimarratzen ari dira Indiako eta mundu osoko bisitarientzako funtsezko erakargarri gisa.
Bidaien industria globalaren eragina
Keniako Indiako marketin kanpaina oldarkorrak eragin zabalagoak ditu turismo-merkatu globalean. Indiako bidaiari gehiago atzerrian ibiltzen diren heinean, Kenya bezalako helmugetarako aukera dago hedatzen ari den merkatu honetan aprobetxatzeko. Indiako turisten lehian dauden herrialdeen arteko lehia areagotzeak litekeena da marketin estrategia zuzenduagoak, bidaia-pakete hobeak eta bidaia-operadore globalekin lankidetza gehiago bultzatuko dituela.
Indiako bidaiarientzat, Kenyako turismo sektorearen hazkundeak bidaia aukera berriak eskaintzen ditu. Erakargarritasun tradizionaletik haratago, Kenya interes sorta zabalago baten helmuga gisa kokatzen ari da, kultura-turismotik hasi eta abentura-jardueretara. Kenyako turismo-funtzionarioen eta Indiako bidaia-enpresen arteko lankidetzak Kenyara bidaiak eskuragarriago eta erakargarriagoak izatea espero da bidaiari demografiko zabalagoarentzat.
Etorkizun distiratsua Kenya-India Turismo Harremanetarako
Keniak Indiako merkatuan zentratzeko estrategiak, safarietatik eta hondartzetatik haratago zabaltzeko duen enfasiarekin batera, turismoaren sektoreari hazkunde handia ekarriko diola agintzen du. Indiako bidaia agentzien iritzi positiboen eta etengabeko sustapen kanpainen konbinazioak bisitari kopurua etengabe haziko duela espero da. Aldaketa honek Kenyako turismo-industriari mesede egingo dio ez ezik, bidaien hedapen globalari ere lagunduko dio, eta Kenya gero eta eragile garrantzitsuagoa bihurtuko da munduko turismoaren panoraman.
Tags: eta Erakusketak (MICE), asiar herrialdea, konbentzio, pizgarriak, India, Kenya, Kenyako Tour Operadoreen Elkartea (KATO), bilerak, Outbound Travel Mart (OTM)
Astelehena, otsaila 17, 2025
Astelehena, otsaila 17, 2025
Astelehena, otsaila 17, 2025
Astelehena, otsaila 17, 2025
16ko otsailak 2025, igandea
16ko otsailak 2025, igandea
Astelehena, otsaila 17, 2025
Astelehena, otsaila 17, 2025