Astelehena, otsaila 3, 2025
Thailandiako Turismo Agintaritzak (TAT) inpresio handia egiten ari da Outbound Travel Mart (OTM) 2025-en, Hego Asiako bidaia-merkataritzako ekitaldi nagusia, urtarrilaren 30etik otsailaren 1era Jio World Convention Center-en ospatuko dena. Itxaroten dugun 24. edizio honek 1,600 nazio baino gehiago ordezkatzen dituzten 60 erakusketari baino gehiagoko eskaintza ikusgarria erakarri du. 40,000 parte-hartzaile baino gehiagoko partaidetzarekin, industriako adituak, erosle korporatiboak eta bidaiari amorratuak barne, OTM 2025 plataforma bizia da Thailandiako bere turismo-eskaintza anitza nabarmentzeko eta lankidetza globalak sendotzeko.
Thapanee Kiatphaibool andreak, TATeko gobernadoreak, adierazi zuen: “India gure gehienetako bat izaten jarraitzen du
turismo merkatu esanguratsuak, eta pozik gaude 2 milioi indiar gainditzea ospatzeko
iaz Thailandiako bisitariak. OTM 2025-en, gure herrialdeko aberats eta anitza aurkezten dugu
eskaintzak 2025 Thailandiako Turismo eta Kirol Urte Harrigarriaren barruan. Gure helburua da
lehen aldiz bisitariak inspiratzeko, Indiako bidaiariekin harremanak sakontzeko eta nabarmentzeko
paregabeko esperientziak kultur sustapenaren eta enpresa trukeen bidez».
12. urtez jarraian, Thailandiako Turismo Agintaritzak (TAT) inpresio handia egiten ari da OTMn, Indiako bidaia-merkatuarekin loturak sendotzeko duen dedikazioa indartuz. Thailandiako kultura bizia, mundu mailako ostalaritza eta turismo-paisaia anitza erakutsiz, Amazing Thailand Stand-ek bidai esperientziak nabarmentzen ditu, luxuzko oporrak, familientzako ihesaldiak, ongizate-erretiroak eta enpresen pizgarri-bidaiak barne. Ekitaldiak sare-gune erabakigarri gisa ere balio du, Thailandiako 25 bidaia-enpres nagusi Indiako erosleekin konektatzen ditu lankidetzak sustatzeko eta lankidetza zabaltzeko.
Bisitariak liluratzeko diseinatua, standak kultur gune erakargarri bat du, non emanaldi tradizionalek, eskulanek eta erakusketa artistikoek Thailandiako ondare aberatsa ikusteko aukera eskaintzen duten. TATek helburu handinahia ezarri du 2.3ean 2025 milioi bidaiari indiarri harrera egiteko, arreta estrategikoa jarriz, hala nola, familiako oporrak, helmugako ezkontzak, milurteko abenturazaleak, goi mailako aisialdia eta golf turismoa. Sustapen-kanpaina enblematikoen artean, honako hauek daude: "Living it up in Thailand", esploratzaile gazteentzat egokitua, eta "The Celebrations with Care and Inner Shine", herrialdea goi mailako ezkontza eta familia ospakizunen helmuga gisa kokatuz.
2024an, Thailandiak 2,129,149 bisitari indiar hartu zituen, 30.74an 1,628,542 iritsi zirenen aldean % 2023ko gorakada islatuz. Hazkunde ikaragarri hau Thailandiak 60 eguneko egonaldietarako bisarik gabeko sarrerari dagokio, Indiako hegaldi nagusien erosotasunari. bi edo lau ordu besterik ez behar dituzten hiriak eta aire-konexioen konektibitate sendoa. 2.93an 2024 milioi hegazkin-eserleku erabilgarri zeuden, merkatua pandemia aurreko gaitasunaren % 92.96ra igo zen. Thailandiak balio lehiakorrean luxuzko esperientziak eskaintzearen ospeak Indiako bidaiarien artean duen erakargarritasuna areagotzen jarraitzen du.
Bangkok, Phuket eta Krabi indiar bisitarientzako aukera nagusiak izaten jarraitzen dute, Surat Thani eta Kanchanaburi bezalako helmugak alternatiba erakargarri gisa sortzen ari diren bitartean. Jarduera ezagunen artean hondartzako oporretan aritzea, thailandiar sukaldaritza benetakoa dastatu, spa eta ongizate-erretiroak bizitzea, gaueko bizitza biziaz gozatzea eta mugarri historikoak arakatzea dira.
Tags: gertaeren albisteak, India, Nazioarteko Bidaia Ekitaldia, OTM 2025, Irteera Bidaia Mart, Hego Asiako Bidaia Ekitaldia, Thailandia, Thailandiako turismoa, Thailandiako Turismo Agintaritzak, Thailandiako bidaien albisteak, bidaien industria
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Otsailak 13, otsaila 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025
Ostirala, otsaila, 14, 2025